Pakovanje koje se nalazi na polici u supermarketu ima manje od tri sekunde da privuče pažnju potrošača.Te tri sekunde su izuzetno važne kada uzmete u obzir da se više od 70% odluka o kupovini donosi direktno na polici.
Ako dodate tome činjenicu da supermarketi sadrže u proseku 40.000 paketa koje možete izabrati, onda se oko svakog paketa treba dosta potruditi.
Uloga ambalaže je trostruka:
- da proda proizvod,
- da zaštiti proizvod,
- da olakša korišćenje proizvoda.
Dizajn ambalaže - pakovanja se sastoji iz više aspekata koje treba uklopiti da bi se dobio dobar krajnji efekat. Neki od glavnih aspekata su kvalitetna grafika, odlične proporcije oblika i dimenzija, dugoročna održivost, odabir materijala i pridržavanje pravila i regulativa koje propisane od strane industrije.
Izdvajamo neke dobre odlične primere dizajna ambalaže koji definitivno privlače pažnju.
Нема коментара:
Постави коментар